Thermo Gain
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

 

Thermo Gain

پرداختن به اين موارد الزاماً به معني تاييد تمامي ادعاهاي کمپاني هاي سازنده نبوده و الزاما به معني تاييد کيفيت نمونه ها موجود در بازار هم نيست.
در سلسله مباحث دنباله داري که در مورد چربي سوزها در اين ستون داشتيم و در بحث و بررسي انواع و اقسام مختلف از اين دسته از مکمل هاي غذايي به مکمل هاي ترموژن اشاره کرديم.
در مورد اين دسته از مکمل ها گفتيم که از بارزترين ويژگي هاي اين دسته از چربي سوزها همانا گرمازا بودن شان است و ترموژن هم در لاتين به معني گرمازاست.
اين دسته از مکمل ها که در دوره هاي چربي سوزي و در دوره هاي کات نيز مورد استفاده قرار مي گيرد مکمل هايي هستند که کمترين افزايش حجم و افزايش وزني را نمي توان از آنها انتظار داشت!
بلکه به دليل اينکه اين مکمل ها تا حدودي موجب تشديد حمله بدن به بافت هاي عضلاني نيز مي شوند کاهش محسوس حجم و وزن گاه عضلاني نيز با مصرف اين دسته از مکمل ها ديده شده است.
اين مشکل همواره در پرورش اندام نوين بوده است و افراد به همين دليل گاه از مصرف چربي سوزها نتايج دلخواه را نگرفته و عطاي اين دسته از مکمل ها را بهخ لقايشان مي بخشند.
ترموژن ها هيچگونه ت**** در جهت حفظ بافت عضلاني نداشته و ندارند حال آنکه اين بافت عضلاني به اين سادگي به دست نيامده است که بتوان آن را فداي چربي سوزي نمود.
اين دسته از مکمل ها فقط توجه خود را بذل تشديد سوخت و ساز کالري در بدن مي کنند و صد البته در بين چربي هايي که سوزانده مي شود مقاديري از حجم عضلاني نيز فداي اين داستان خواهد شد.
اين چربي سوزها متابوليسم پايه بدن را به شدت بالا مي برند و صد البته من در مورد خودم از هورمون هاي تيروئيد براي اين منظور بهره مي برم!

ولي مکملي که در اين مقاله تشريح مي شود بنا به ادعا و بنا به گفته سازندگان اين مکمل، محصولي است که علاوه بر اينکه ترموژن بوده و به تشديد چربي سوزي در بدن ختم مي شود موجب تشديد همزمان رشد عضلاني نيز مي گردد.
صد البته در اين ميان گفته مي شود که افت محسوس حجم با مصرف اين محصول چربي سوز نيز ديده نخواهد شد.
clip_image002.jpg
از دست رفتن حجم توده عضلاني در دوره هاي چربي سوزي همواره از معضلات پرورش اندام بوده است و اين در حالي است که سازندگان اين محصول بنا بر اين ادعايي که مي کنند و تا حدود زيادي معقول و قابل قبول نيز به نظر مي رسد بر اين مشکل فائق آمده اند.
ترکيبات
اين محصول در بسته هاي 150 تايي عرضه شده است و هر سروينگ از آن نيز سه کپسول را شامل مي شود. در هر سروينگ از اين محصول موارد زير يافت مي گردد:
ü دي کراتين مالات
ü آلفا ليپوئيک اسيد
ü عصاره انواع و اقسام گياهان بومي
ü عصاره چايي ***
ü Catechins
ü کافئين
ü Epicatechin Gallate
ü عصاره Theobroma Cacao
ü عصاره چايي Oolong
ü و ...

در ترکيب اين محصول علاوه بر موارد ياد شده موارد زير نيز وجود دارد:
ü Gelatin
ü Calcium Carbonate
ü Silica
ü Magnesium
ü Silicate,
ü Magnesium Stearate
ü Cellulose
ü Titanium Dioxide
طرز مصرف
اين مکمل را سه وعده در روز و هر بار نيز در حدود 30 الي 60 دقيقه قبل از غذا مصرف مي کنيد. توجه داشته باشيد که هر سروينگ از اين محصول شامل سه کپسول است که بايد با 300 سي سي آب ميل شود.
هشدار
استفاده از اين مکمل براي زنان باردار و شيرده ممنوع اعلام شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:پروتئین,Mass XXplosion ,مکمل بدنسازی,مکمل ورزشی,پروتئین بدنسازی,کراتین,کربوهیدرات,کربو,پرورش اندام,تستوسترون,گلوکوکورتیکوئیدها,نسبت تستوسترون به کورتیزول,هورمون استروئیدی,کورتیزول,گنادوتروپین,مقالات ورزشی,مقالات تخصصی,مقالات عمومی,مقاله,تحقیق,احمدلو,مسعود احمدلو,باشگاه احمدلو,باشگاه کاراته,کاراته,کاراته قم,کاراته استان قم,سنسی احمدلو,سنسی مسعود احمدلو,برترین مربی,مربی برتر,مکملهاي غذايي,چربي سوزي,کبد,گلوتامين,پروتئين,آمينو اسيد,آنتي کاتابوليک,اکسيداسيون,استقامت بدني,تقويت سيتم ايمني بدن,تشديد سنتز پروتئين در عضلات,ريکاوري,rda,قدرت مکمل,چربي سوزي,پروتئين,آنابوليسم,رژيم,فنيل افرين,لوسين,ليزين,متيونين,چربي سوزي,هيستيدين,والين,کاتابوليسم,گلوتامين,گلوتاميک اسيد,گليسين,پرولين,آلانين,آمينو,آرژي نين,آسپارتيک اسيد,اورني تين,ايزولوسين,تيروزين,تائورين,ترونين,تري پپتيد,تريپتوفان,سيس تين,سيس تئين,سرين,شاخه اي, ,
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 643
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 651
بازدید ماه : 2596
بازدید کل : 642959
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل